EUROPEAN GAMING & BETTING ASSOCIATION

KLIENT: EUROPEAN GAMING & BETTING ASSOCIATION

Obsługa PR, Media Relations & Public Affairs
 
Zadaniem agencji było prowadzenie działań o charakterze Public Affairs i Public Relations związanych z rozpoczęciem dialogu na temat nowelizacji ustawy o grach hazardowych i publikacją raportu Deloitte „Analiza uwarunkowań funkcjonowania rynku gier losowych online i sportowych zakładów wzajemnych w Polsce”.

 

  • Efektem działań było wygenerowanie publikacji prasowych w mediach o tematyce sportowej i ekonomicznej: Polska The Times, Puls Biznesu, Dziennik Gazeta Prawna, Gazeta Bankowa, Forbes, Sport.pl, Sport
  • Oficjalnie przedstawiono stanowiska reprezentantów zagranicznych firm bukmacherskich w sprawie polskich uregulowań w ramach gier i zakładów wzajemnych
  • W ramach działań z European Gaming & Betting Association (Europejskie Stowarzyszenie Gier i Zakładów) agencja zorganizowała pierwsze od kilku lat spotkanie polskich i zagranicznych przedstawicieli EGBA z dziennikarzami czołowych redakcji sportowych i ekonomicznych (m.in. Polska The Times, Przegląd Sportowy, Dziennik Gazeta Prawna, Bloomberg Businessweek Polska, Interia.pl, Polsat Sport)
  • Przygotowano również raport „Sponsoring sportu – firmy bukmacherskie w Polsce i Europie”, będący kompleksowym podsumowaniem zaangażowania firm z branży gier i zakładów wzajemnych w finansowanie sportu w Unii Europejskiej
 
Razem z przedstawicielami EGBA członkowie agencji uczestniczyli w posiedzeniach Komisji Finansów Publicznych, Komisji Kultury Fizycznej i Sportu oraz Parlamentarnego Zespołu ds. efektywnej regulacji gry w pokera.