IAAF HALOWE MISTRZOSTWA ŚWIATA

SOPOT 2014

KLIENT: TOTALIZATOR SPORTOWY

Nasza agencja we współpracy z agencją kreatywną Ultra Agency prowadziła działania z zakresu Public Relations, Media Relations, Event PR dla marki LOTTO, partnera narodowego IAAF Halowych Mistrzostw Świata w Lekkoatletyce Sopot 2014.

Do zadań agencji należało prowadzenie komunikacji marki LOTTO w ramach Biura Prasowego:

 

  • Przygotowanie sprofilowanej bazy mediów sportowo-biznesowych
  • Przygotowanie oraz wysyłka sześciu komunikatów prasowych - przed, w trakcie oraz po mistrzostwach
  • Przygotowanie treści do dwóch infografik na temat HMŚ w Sopocie
  • Obsługa Foto imprezy (z uwzględnieniem brandingu, zaangażowania marki LOTTO)
  • Zaproszenie dziennikarzy sportowych na event towarzyszący klienta
  • Media Relations

 
We współpracy z agencją Ultra Agency:

 

  • Zaplanowanie oraz przeprowadzenie eventu na Dzień Kobiet (drugiego dnia imprezy – rozdawanie kwiatów kobietom opuszczającym Ergo Arenę przez hostów ubranych w stroje z logotypem LOTTO)
  • Przygotowanie brandingu oraz obsługa stoiska handlowego LOTTO
  • Branding loży LOTTO na Ergo Arenie w Sopocie
  • Przygotowanie kreacji do reklam prasowych w Przeglądzie Sportowym, Gazecie Wyborczej oraz Fakcie