KAMPANIA “WRÓĆMY DO GRY”

KLIENT: FORTUNA ONLINE ZAKŁADY BUKMACHERSKIE

Obsługa PR, Media Relations & Public Affairs


Agencja prowadziła działania związane z promocją raportu przygotowanego przez międzynarodową firmę doradztwa strategicznego Roland Berger dotyczącego strat polskiego sportu wynikających z Ustawy o grach hazardowych:
 

  • Współpraca z mediami branżowymi – sportowymi (szczególnie poświęconymi piłce nożnej) i biznesowymi, aranżowanie kampanii prasowych, realizacja działań niestandardowych z wybranymi mediami (Dziennik Gazeta Prawna, Bloomberg Businessweek, Przegląd Sportowy, Polsat Sport)
  • Komunikacja zagadnienia w obszarze Public Affairs
  • Stały monitoring mediów (publikacje na temat raportu Roland Berger, ustawy o grach hazardowych, sponsoringu sportowego)
  • Wywiady z ekspertami, sportowcami, dziennikarzami, politykami (publikacje w prasie, radiu, telewizji, Internecie)
  • Organizacja debaty „Wróćmy do gry” na temat sponsoringu sportowego w Polsce oraz strat polskiego sportu wynikających z ustawy hazardowej (dyskusja panelowa z udziałem przedstawicieli środowiska sportowego, politycznego, biznesowego oraz dziennikarskiego, pozyskiwanie partnerów mediowych wydarzenia)
  • Utworzenie i prowadzenie strony „Wróćmy do gry” z publikacjami, aktualnościami oraz multimediami z debaty.