POLSKI ZWIĄZEK HOKEJA NA LODZIE

KLIENT: POLSKI ZWIĄZEK HOKEJA NA LODZIE

Obsługa PR, Marketing, Promocja, Media Relations, Sponsoring


Bieżąca obsługa związku od początku 2015 roku w obszarze PR, marketingu, Media Relations i sponsoringu.

Turniej kwalifikacyjny do Zimowych Igrzysk Olimpijskich PYEONGCHANG 2018 w Mińsku (1 - 4 września 2016 r.) oraz Turniej Euro Ice Hockey Challenge w Hali Olivia w Gdańsku (15 - 17 grudnia 2016 r.).

TURNIEJ KWALIFIKACYJNY DO IO PYEONGCHANG 2018 - obowiązki agencji:
 
  • Planowanie oraz zakup mediów, realizacja kampanii promującej start Reprezentacji Polski w turnieju (TV, internet, prasa)
  • Przygotowywanie oferty sponsoringowej dla Grupy Azoty, pakietowanie świadczeń
  • Uczestnictwo w spotkaniach/negocjacjach ze sponsorem
  • Koordynacja procesu podpisania umowy sponsoringowej
  • Bieżący kontakt ze sponsorem, akceptacja materiałów reklamowych
  • Obsługa dodatkowa Grupy Azoty – produkcja 15 s spotu reklamowego emitowanego podczas turnieju (wersja rosyjska), przygotowanie billboardów sponsorskich do TV
  • Bieżący kontakt z organizatorem turniejów celem weryfikacji realizacji świadczeń sponsoringowych
  • Prowadzenie monitoringu mediów
  • Współpraca z firmą badawczą przy tworzeniu raportu efektywności sponsoringowej
  • Przygotowanie raportu z realizacji umowy/świadczeń sponsoringowych

TURNIEJ EURO ICE HOCKEY CHALLENGE - obowiązki agencji:
 
  • Planowanie oraz zakup mediów, realizacja kampanii promocyjnej (TV, internet, prasa, outdoor)
  • Przygotowanie identyfikacji wizualnej wydarzenia
  • Przygotowywanie ofert sponsoringowych, pakietowanie świadczeń
  • Uczestnictwo w spotkaniach/negocjacjach ze sponsorami
  • Koordynacja procesu podpisywania umów sponsoringowych
  • Bieżący kontakt ze sponsorami, akceptacja materiałów reklamowych, koordynacja produkcji oraz montażu materiałów brandingowych sponsorów przed oraz w trakcie eventu
  • Koordynacja realizacji umów sponsoringowych wszystkich sponsorów wydarzenia
  • Przygotowywanie raportów potwierdzających wykonanie umowy/realizacji świadczeń
  • Prowadzenie stałego monitoringu mediów, współpraca z firmami badawczymi w celu przygotowania raportów efektywności sponsoringowej