SUPER MECZ 2013

FC BARCELONA vs. LECHIA GDAŃSK
Obsługa PR, Marketing, Promocja, Media Relations

Projekt Super Mecz, którego pierwsza edycja odbyła się 30 lipca 2013 roku na PGE Arenie w Gdańsku, jest pierwszym, autorskim, komercyjnym wydarzeniem sportowym, które spotkało się z dużym zainteresowaniem odbiorców, sponsorów i przede wszystkim partnerów medialnych.

Agencja Urban Communications odpowiadała za obsługę medialną wydarzenia.

Działania w obszarze komunikacji ogólnopolskiej oraz międzynarodowej realizowane były od 1 czerwca 2013 roku do 5 sierpnia 2013 roku. Komunikacja ogólnopolska skoncentrowana była na przekazie partnerów medialnych:

- Grupa TVP (TVP 1, TVP Sport, Sport.tvp.pl, TVP Info)
- Grupa Agora (Gazeta Wyborcza, Sport.pl, Gazeta.pl, magazyn Logo)
- Grupa Euro Zet (Radio Zet, Antyradio, Radio Plus, Chili Zet)

Kampania w mediach tradycyjnych wsparta była działaniami komunikacyjnymi i promocyjnymi prowadzonymi w social mediach z wykorzystaniem innowacyjnej aplikacji sportowej FanPic.

Dzięki efektywnym działaniom PR i Media Relations powstało ponad 10 500 publikacji na temat SUPER MECZU z czego ok. 9000 w mediach polskich, ponad 1 200 w mediach zagranicznych, a ich wartość ekwiwalentu reklamowego (AVE) w Polsce wyniosła niemal 30 000 000 zł. Liczba potencjalnych kontaktów (odbiorców) informacji związanych z Super Meczem, wyniosła ponad 104 719 000.